Blogger templates

Name
Email Address:
Contact Number
Occupation
Where Do You Stay? Sarawak, Sabah, Labuan
KL, Selangor
Negeri Sembilan, Johor, Melaka
Perlis Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Which Is Your Interest? Lose Weight
Gain Weight
Maintain Weight
Improve Health Condition
Improve Skin Condition
Earn Extra Income
Extra Info On How You Want Me To Help You

This form powered by Freedback

Friday 28 September 2012

When You're About To Give Up...

Do you ever feel like giving up? I believe most of us do feel it, sometimes!
But what really matter is what we're going to do next???
GIVE UP or KEEP ON TRYING TILL THE END..
Okay..nak dijadikan cerita, hari ni patutnya aku ada Shake Party dengan my friend.
Pagi2 kitorang dah jumpa, dia siap drive dtg rumah aku, prepare slide & so on.
We're totally ready for this Shake Party! Getting ourselves excited...hehehe
Then when it's late in the evening, patutnya Shake Party malam..so aku dah mandi & siap2, getting nervous, excited, happy sorang2 then my friend call untuk bgthu maybe malam ni guests dia tak dpt dtg, asking if my guest will come over tonight.
Aku pulak ckp tak sure sebab sorang aunty aku je ckp tak dtg but since ktorg tak contact this 1 whole day so aku pun jadi tak sure if aunty aku dtg.
1 thing buat rasa terharu sgt, sbb my friend siap text camni "Babe, if ur guest tu jd dtg, kita buat jak.xpa, my guest smua last mnit x dpt....." nampak tak camne kitorang punya TEAMWORK kat situ??serius buat touching gilerrrr... *thanks babe! I love u!
But since aku tadi tak sure aunty aku dtg ke tak, so aku just ckp xpa babe,kalau aunty aku je dtg, xyah la dia ssh2 nk drive dtg rmh aku kn..kesian.dh la mlm2...
But Shake Party tak cancel camtu je! We plan to do it again on Sunday's night...

Takkan sebab hari ni tak jadi Shake Party terus taknak buat dah kn?

Tu la namanya dugaan..Hopefully new plan akan berjalan dgn lancar...Amen.
Then sambil2 relax2 due to Shake Party yang konon2 cancel tadi, aku sembang2 je la dgn family sambil tengok Celestine main games.
Suddenly BB aku bunyi, notify ada new email...taktau kenapa excited nak open email tu!EXCITEDDDDD sgt..
Tengok ni, dah dup dap dup dap!
Tapi fikir2 balik, ala..hari tu mcm xda harapan je nak qualify. sbb EOM baru aku naik Supervisor, completekn 5000vp. 99% memang xda harapan tapi dalam hati, mana tahu 1% tu bonus Tuhan nak bagi hari ni. So dengan tangan ketar2, aku klik jugak email tu!

Ni pun kasi dup dap dup dap jd double!

Finally my name was spotted on screen!!!!!

Haha..praise the Lord!aku qualify teddy bear tu..then kwn aku pun qualify sekali! *boleh menari "Oppa Gambang Style" terus sambil lompat2!!!!
Memang masa tgk nama kat qualifiers' list tu, rasa nak nangis tapi mampu tahan2 lagi. Ajak daddy tengok skali, in case aku tsalah tengok la kn. Padahal masa tu daddy tgh study,aku tarik gak tgn dia gi depan laptop!hahahah..rela dlm paksa la..masa tengok sama2 tu, dh confirm2 tu nama aku baru peluk daddy! SEBAKKKKKK... T.T
Daddy pulak ckp, "haa..nangis lagi.." =.= hahahaha
Serius nangis teruk!nangis happy sebab Shake Party cancel but dpt good news!
Mummy pulak ckp, "hard work always pay in the end. Atas usaha la tu, sebab tu dpt reward."
Thank you God, thank you Herbalife.
When it's past 7.30pm, aunty aku pun mcm xda sign nak dtg, I just wait! and WAIT! *dalam hati memang dah nak give up, ingatkan xda yg dtg.
Still decide nak tunggu till 8.30pm..kot2 la ada yg nak dtg kn..
Almost 8pm then ada kereta parked in front of our gate, daddy ingat kwn aku dtg..aku kuar la.tengok2 kereta lain. rupa2nya aunty aku dtg!fuhhhh..nampak tak bila kita tak give up, something good will happen! so, NEVER GIVE UP.
Aku ingat lagi, last time Aisyah (upline aku) penah cakap, even if Shake Party tu sorang je datang, kita kena go on!
So kitorang go on, aku siap buat wellness evaluation, bagi aunty tengok slide show then last skali bg minum shake strawberry yg yummy tu! skali ngan teamix sejukkkkk...mmg best la.tu tuah aunty aku sebab dtg Shake Party. hehehe
Oh, btw bagi diorang yg skeptikal tentang Shake Party, hehehe..ni bukanlah sesuatu yg tak baik! Jangan la if dengar Shake Party terus tak nak datang...huhu.
Masa Shake Party, xda la sampai party huhahuha...muzik kuat2!siap ada dancing bagai..xda!xda!
haha..masa ni, kitorang buat ni je punnnn

Wellness evaluation

Then ada few intro bout Herbalife, ala2 slide show time kuliah gituuuu~tapi tak seboring kuliah la, korang still bleh gelak2.kalau nak tanya soalan as usual, jumpa balik dengan org yg jemput anda..hehehe
Last sekali, boleh minum shake free!Tu je..hehe
So kalau lepas ni ada yg nk join Shake Party, ajak kawan ramai2..kita buat Shake Party!okay? ;)
Lagi 1 bonus aku dapat even of ber'party' dengan aunty je, kitorang sama2 dpt input. Then aunty interested dengan products! Terus sign up distributor & purchase Formula 1 Strawberry & N-R-G Tea..syukur. Bukan sebab aunty purchase products but sebab aunty decide untuk jadi lebih sihat!
Nampak tak kelebihannya bila kita tak give up? ;)


Selagi kita mampu bertahan, jangan mudah putus asa..sebab Tuhan merancang sesuatu yg lebih baik untuk kita. Amen.
Anyone yang interested nak buat free wellness evaluation / Shake Party / start Herbalife's business, earn extra income & get rewards, feel free to contact me thru FB, Twitter or can sms to

CHRISTINE: 0145835355, 0128714850
P/S: Untuk yang serius sahaja, kalau dah start program with Herbalife, sila rujuk coach anda. TQ

No comments:

Post a Comment